دانلود سمینار بررسی تاثیر استقرار اتوماسیون اداری در کاهش هزینه‌ها با روش تحلیل نقطه سر به سر
نوشته شده توسط : zuzu

دانلود سمینار بررسی تاثیر استقرار اتوماسیون اداری در کاهش هزینه‌ها با روش تحلیل نقطه سر به سر

بیان مسئله

از آنجا که ارزیابی طرحها در بیشتر اوقات در شرایط عدم اطمینان صورت می گیرد و از آینده اطلاعی در دست نمی باشد ممکن است در تخمین های اولیه دچار اشتباه شود. پروژه پیشنهادی نهایی به هر شکلی که باشد اجزای تشکیل دهنده گوناگون آن باید برای بالا بردن دقت مورد بررسی قرار گیرد. تصمیمات مربوط به سرمایه گذاری متأثر از بسیاری تحولات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و همچنین تغییرات در تکنولوژی، سطح قیمت ها و قابلیت تولید است. لذا برای اینکه تخمین های انجام شده با ضرایب اطمینان بالا صورت گیرند باید معیار تحلیل نقطه سربه سری را انجام داد.

در تحلیل هزینه- فایده و ارزیابی اقتصادی طرحها بعضی مواقع مسائلی پیش می آید که در آنها برای یکی از پارامترها اطلاعات کافی در دست نمی باشد. همچنین ممکن است هدف این باشد که کمترین قیمت و مقدار تولید تعیین شود بطوریکه در آن قیمت و مقدار پروژه بتواند بدون در خطر افکندن وضع مالی خود به فعالیت ادامه دهد. در این گونه موارد از روشی استفاده می شود که در اصطلاح اقتصادی تحلیل نقطه سربه سر گفته می شود.

از دید فنی تحلیل نقطه سربه سر تکنیک مهمی است که جهت مطالعه روابط بین هزینه ها، درآمد و سود به کار می رود و طبق تعریف نقطه سربه سر نقطه ای است که درآن بهره برداری از طرح نه سود و نه زیان ایجاد می کند. به عبارت دیگر تحلیل نقطه سربه سری، نقطه ای را تعیین می کند که درآن درآمد فروش برابر با هزینه های تولید است و بدین ترتیب جهت تجزیه و تحلیل این موضوع که تغییر حجم محصول چه اثر برسود خواهد داشت مورد استفاده قرار می گیرد.

فهرست مطالب

مقدمه…………………………………. ۴

بیان مسئله…………………………….. ۴

ضرورت تحقیق……………………………. ۶

پیشینه تحقیق………………………….. ۱۰

روش تحقیق…………………………….. ۱۳

روش اول: سطح تولید یا درصد ظرفیت بهره برداری ۱۷

روش دوم: سطح درآمد یا فروش …………….. ۱۸

روش سوم: سطح قیمت محصول مفهوم حاشیه ایمنی و نقطه سر به سر    ۱۹

نقدی در استقرار اتوماسیون اداری ………… ۲۴

صرفه جویی در هزینه های نیروی انسانی……… ۳۵

نتایج و یافته ها ……………………… ۳۹

بحث و نتیجه گیری ……………………… ۴۰

منابع………………………………… ۴۱

تعداد صفحات:۴۳

نوع فایل:Word

دانلود





:: برچسب‌ها: دانلود سمینار بررسی تاثیر استقرار اتوماسیون اداری در کاهش هزینه‌ها با روش تحلیل نقطه سر به سر, دانلود سمینار رشته مدیریت, دانلود سمینار فایل ورد, دانلود فایل ورد, دانلود فایل ورد ارزان, دانلود فایل ورد بررسی تاثیر استقرار اتوماسیون اداری در کاهش هزینه‌ها با روش تحلیل نقطه سر به سر, دانلود فایلword, فایلword بررسی تاثیر استقرار اتوماسیون اداری در کاهش هزینه‌ها با روش تحلیل نقطه سر به سر ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: