دانلود تحقیق در مورد امداد و نجات
نوشته شده توسط : zuzu

دانلود تحقیق در مورد امداد و نجات

چکیده:

هرساله در ایران عده‌ای به علت آتش‌سوزی جان خود را از دست داده و بسیاری مصدوم و معلول می‌شوند. بسیاری از موارد این آتش‌سوزی‌ها قابل پیشگیری هستند. خسارات مالی ناشی از آتش‌سوزی نیز گاهی سر به میلیاردها تومان در سال می‌زند. ‌شهروندان ‌برای مراقبت از خود‌، ‌اعضای خانواده، دوستان و نیز اموال باید با ویژگی‌های آتش‌سوزی آشنایی داشته باشند. آتش‌سوزی ‌سریعاً گسترش پیدا کرده ‌و معمولاً فرصت آن نیست تا اشیای با ارزش را جمع‌آوری کرد ‌یا حتی یک تلفن زد.

آتش‌سوزی می‌تواند در عرض دو دقیقه جان آدم را به خطر بیاندازد. در عرض ۵ دقیقه محل سکونت در میان شعله‌های آتش محصور خواهد شد. گرما و دود حاصل از آتش‌سوزی می‌تواند به مراتب از شعله‌های آن خطرناک‌تر باشد. استنشاق هوای بسیار گرم می‌تواند به ریه‌های انسان آسیب برساند. آتش‌سوزی موجب تولید گازهای سمی می‌شود که می‌تواند موجب اختلال شعور یا خواب آلودگی در انسان شود. گاهی اوقات آتش‌سوزی به جای آنکه موجب فرار انسان از موقعیت شود باعت می‌شود تا به خواب عمیقی فرو برود. خفگی مهم‌ترین علت مرگ ناشی از آتش‌سوزی قلمداد شده ‌و در مقایسه با سوختگی ۲ تا ۳ برابر تلفات بیشتری به همراه دارد.

فهرست

چکیده

پیشگیری از آتش‌سوزی

قبل از آتش‌سوزی

بعد از آتش‌سوزی

منابع

تعداد صفحات:۱۰

نوع فایل:word

 دانلود





:: برچسب‌ها: دانلود تحقیق در مورد امداد و نجات, دانلود تحقیق رشته عمومی, دانلود تحقیق فایل ورد, دانلود رایگان تحقیق, دانلود سمینار, دانلود سمینار در مورد امداد و نجات, دانلود سمینار رشته عمومی, دانلود سمینار فایل ورد, دانلود فایل word در مورد امداد و نجات, دانلود فایل ورد, دانلود فایل ورد ارزان, دانلود فایل ورد در مورد امداد و نجات, دانلود فایلword ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: